• O nas
    • RODO
  • Faq
  • Blog
  • Kontakt
  • Koszyk
  • Logowanie
slide

Wsparcie techniczne

Zasady działania

Instrukcje

Odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania


Możesz się z nami skontaktować mailowo lub telefonicznie w godzinach pracy biura

  • Biuro obsługi
  • Pon - Pt: 8:00 - 16:00
  • szkolenia@luxcontrol.pl
  • 500501475
  • Informacje techniczne
  • Zamówienia, rozliczenia i płatności
  • Najczęściej zadawane pytania

Informacje techniczne

Jak wygląda szkolenie?
Szkolenie jest w formie prezentacji multimedialnej wzbogaconej o głos lektora, który prezentuje poszczególne slajdy. Kurs można odtworzyć na różnych nośnikach internetowych takich jak komputer, tablet, telefon. Po zakończonym szkoleniu należy zdać test składający się z 10 pytań zamkniętych gdzie jest tylko jedna poprawna odpowiedź. Do czasu zaliczenia testu można wracać do kursu wielokrotnie. Test w razie niezaliczenia można zawsze poprawić, podchodząc do niego ponownie.
Ile trwa szkolenie?
Kurs Pierwszej Pomocy Przedmedycznej przygotowany jest na ok 6 godzin. Jednak każdy kursant sam decyduje ile czasu przeznaczy na szkolenie. Prezentację można przerwać i wrócić do niej w każdym momencie, można wracać do poprzednich slajdów jak i omijać te, które nas nie dotyczą.
Zaświadczenie o ukończonym szkoleniu.
Zaświadczenie generuje się automatycznie zaraz po zdaniu testu końcowego. Jest ono dostępne do pobrania na koncie profilowym kursanta. Zaświadczenie jest w dwóch wersjach językowych - polskiej i angielskiej. Na życzenie kursanta przesyłamy wersję papierową.
Zaświadczenie ukończenia kursu z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej nie ma ważności, preferowane jest jednak powtarzanie go co 2 lata aby uaktualnić i przypomnieć wiedzę.
W jakich wersjach językowych są szkolenia?
Prezentacje szkoleniowe mamy w polskiej, angielskiej i ukraińskiej wersji językowej do wyboru. Zaświadczenia są natomiast zawsze w wersji polskiej i angielskiej.
Jakie otrzymam zawiadczenie po ukończeniu kursu?
Zaświadczenie niezależnie od wersji językowej kursu zawsze jest wystawiane w języku polskim i angielskim. Nie ma określonej daty ważności. Na drugiej stronie zaświadczenia widnieje informacja jaki zakres wiedzy miało poszczególne szkolenie.
Jak przekazać kupione szkolenie pracownikowi?
Po zakupie i opłaceniu kursu otrzyma Pan/i dostęp do szkolenia na swoją platformę. Przy szkoleniu będzie możliwość zaznaczenia 'Przekaż szkolenie pracownikowi' należy kliknąć to, a następnie podać adres e-mail pracownika, który ma odbyć kurs.
Jak odzyskać błędnie przekazane szkolenie?
Jeśli zdarzy nam się wysłać szkolenie nie do tego pracownika, do którego chcieliśmy lub błędnie wpisaliśmy adres e-mail to bez problemu możemy to cofnąć. Przy danym szkoleniu na naszym koncie jest przycisk 'Lista pracowników', klikamy to i przy błędnie przydzielonym szkoleniu klikamy 'Usuń'. Tym sposobem szkolenie wraca do nas.
Jak wygląda egzamin?
Egzamin, który należy zdać po przebytym szkoleniu to test, w którym jest 10 pytań zamkniętych. Poprawna odpowiedź jest zawsze tylko jedna. W razie niezaliczenia testu można go powtórzyć, ma on nieograniczony dostęp i czas na zaliczenie. Po zdanym teście zaświadczenie wygeneruje się automatycznie do pobrania.
Czy kurs i egzamin są ograniczone czasowo?
Szkolenie ma nieograniczony czas. Kursant sam decyduje ile czasu na nie przeznaczy. Można wracać do poszczególnych informacji według uznania i omijać te które nas nie dotyczą. Czas na test również jest dowolny, w trakcie testu jest możliwość wracania do materiału i doczytania istotnych wiadomości.

Zamówienia, rozliczenia i płatności

Metody płatności
Opłacić kursy można na kilka sposobów:
- przelew24
* szybkie płatności online
* blik
* płatność kartą
- przelew tradycyjny
- przelew na podstawie faktury z odroczonym terminem płatności
Zamówienia dla instytucji publicznych
Jeśli działacie Państwo dla instytucji publicznej, to bardzo prosze robiąc zakup danego szkolenia kliknąć ' Dla instytucji publicznej' następnie należy wpisać dane Płatnika i dane Odbiorcy jeśli się różnią. Faktura zostanie wystawiona z odroczonym terminem płatności.
Zapytanie ofertowe
Chętnie przedstawimy Państwu indywidualną ofertę szkoleń, w której przedstawimy sposób zamówienia i realizacji. W zależności od ilości szkoleń zaproponujemy również indywidualne ceny. Proszę kontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo.
Gdzie znajdę fakturę za kupione szkolenie?
Po każdym zakupie automatycznie otrzymują Państwo fakturę proforma, tę fakturę należy opłacić i po tym otrzymają Państwo fakturę końcową. Znajdą ją Państwo w zakładce 'Menu Klienta' w punkcie 'Twoje Faktury'. Jest ona również przesyłana na e-maila razem z informacją o dostępie do szkolenia.
Czy mogę otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności?
Oczywiście na życzenie klienta wystawiamy fakturę z odroczonym terminem płatności. Przy zamówieniu szkolenia należy kliknąć 'Dla instytucji publicznych' i podać wszystkie szczegóły.

Najczęściej zadawane pytania

Jaka jest podstawa prawna kursu?
Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 180, poz. 1860, z późn. zm.).
Kodeks Pracy - art. 2091 §1 pkt. 2.
Jako jednostka organizacyjna prowadząca działalność szkoleniową w dziedzinie BHP posiadamy wszelkie niezbędne do tego uprawnienia oraz przygotowanie dydaktyczne do odpowiedniej realizacji programów szkoleń.
Kiedy otrzymam zaświadczenie po zaliczeniu kursu?
Zaświadczenie w formie elektronicznej zostanie wygenerowane automatycznie i będzie gotowe do pobrania po ukończeniu kursu i zaliczeniu testu. Na prośbę kursanta wyślemy zaświadczenie w wersji papierowej, na które będzie trzeba poczekać około 3 dni.
Czy zaświadczenie ma termin ważności?
Przepisy prawne nie wskazują daty ważności szkoleń z pierwszej pomocy przedmedycznej.
Jedynie Krajowa Rada Resuscytacji zaleca, aby osoby pracujące z dziećmi odnawiały takie szkolenie co 2 lata i taki też termin my również rekomendujemy.
marketing & kreacja BHP.TV